Otoritas Daerah Online

Membangun Daerah Membangun Bangsa

Jumat, 17 April 2009

surat dari Malaysia ajakan bisnis




Saya Mia Karmila berasal dari malaysia dan sekarang saya bekerja di UK.Ada perkara penting ingin saya maklumkan. saya harap anda akan cuba fahami tentang bisnes ini. Produk Ini di panggil Saphire Blue Stone, ia adalah sejenis mineral. Ia di gunakan untuk cincin, rantai, jubin marmar. dan barangan berharga lainyang terkenal di dunia.

Sebelum ini syarikat saya bekerja mendapatkan bekalan produk ini dari seorang pembekal dari Dubai.Dan saya di maklumi dari salah seorang kenalan yang bekerja dengan pembekal tersebut mereka mendapat bekalan daripada seorang wanita yang berada di malaysia dengan harga yang murah.

Dan menjual kepada syarikat yang saya bekerja dengan harga yang tinggi.Tapi sekarang lelaki yang membekalkan produk tersebut mengalami sakit tenat kerana kecelakaan jalan raya. Dan dia tidak dapat membekalkan lagi produk tersebut. Pihak syarikat memerlukan bekalan tersebut dengan segera.

Saya sekadar cuba nak bertanya, adakah anda berminat untuk melakukan urus niaga ini? ini kerana saya ada nombor telefon agen dari malaysia tersebut. saya kalau boleh tidak mahu agen dari malaysia tersebut berhubung terus dengan syarikat kerana mereka mengaut keuntungan di pihak mereka sahaja.

Jika anda bersetuju Ini bermakna anda akan menjadi orang tengah antara syarikat saya bekerja dengan agen dari malaysia. Produk ini boleh didapatkan di malaysia pada harga 6250 usd per kg. Dan apa yang saya tahu selama ini bos saya membayar pembekal tersebut pada harga 11,500 usd per kg. Ini adalah peluang yang baik.

Jika anda berminat,saya akan sertakan no telefon agen tersebut di email akan datang. Jadi anda boleh cuba hubunginya untuk dapatkan maklumat produk tersebut ( saphire blue stone) masih bolehdidapati dari dia dalam masa yang terdekat. Saya akan hubungkan anda terus dengan CEO syarikat selepas dapat persetujuan dari anda..
Sila hubungi sayabalik selepas anda menerima email ini untuk maklumat lanjut.Reply back via this email............(karmilamia19@yahoo.co.uk)

Tidak ada komentar: